תוך 30 דקות אצלך עם כסף מזומן! מבצע גרירה חינם עלינו!

תוך 30 דקות אצלך עם כסף מזומן! מבצע גרירה חינם עלינו!

קונה רכבים לפירוק מכל הסוגים במזומן

קונה רכבים לפירוק מכל הסוגים במזומן

תוכן עניינים
קונה רכבים לפירוק נסיעה

השאירו פרטים עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר למתן הצעת מחיר משתלמת ביותר

המאמר נכתב ע"י החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

קונה רכבים לפירוק ונסיעה

יש לך רכב משומש שאתה רוצה להיפטר ממנו? האם אתה רוצה להרוויח קצת מזומן בתהליך? אל תחפשו רחוק יותר מרכישת רכבים לפירוק מכל הסוגים במזומן. אנו נקנה את כל סוגי הרכבים, רצים או לא, ונשלם לך בתמורה במזומן. המשך לקרוא כדי לגלות עוד!

מה אנחנו קונים

בחברתנו קונים רכבים לפירוק מכל הסוגים במזומן. זה כולל מכוניות, משאיות, רכבי שטח, טנדרים ורכבי פנאי. אנו קונים גם סירות ואופנועים, כמו גם כלי רכב ממונעים אחרים. אנו לוקחים רכבים מכל המותגים והדגמים ומכל הגילאים, רצים או לא.

מה אנחנו מציעים: כשאתה מביא אלינו את הרכב שלך, אתה יכול לצפות לקבל תשלום במזומן, במקום. אנו עושים זאת למשימתנו לספק לך את העסקה הטובה ביותר שאפשר. אנו נבדוק את הרכב שלך ונספק לך הצעה תחרותית המשקפת את מצב הרכב ואת שווי השוק הנוכחי שלו.

איך להתחיל: אם אתה מעוניין למכור לנו את הרכב שלך, התהליך פשוט. פשוט התקשר אלינו ותודיע לנו את המותג, הדגם והשנה של הרכב שלך ונוכל לספק לך הצעת מחיר. לאחר מכן, תוכל להשאיר את הרכב שלך באחד מהמיקומים שלנו ולקבל את התשלום שלך במזומן בתמורה. בחברתנו, אנו שואפים לספק ללקוחותינו את החוויה הטובה ביותר האפשרית. אנו מקפידים לטפל בכל העסקאות של לקוחותינו בזמן ובמקצועיות. עם השירות שלנו, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שתקבל את ההצעה הטובה ביותר עבור הרכב שלך, כמו גם תשלום מהיר וקל. לכן, אם אתם מחפשים להיפטר מרכב ישן במזומן, אל תחפשו רחוק יותר מרכישת רכבים לפירוק מכל הסוגים תמורת מזומן.

איך זה עובד

לאחר שנקבל את הרכב שלך, נבדוק אותו ונציע לך עבורו מחיר תחרותי. לאחר מכן נספק לך תשלום עבור הרכב שלך, לרוב במזומן, במקום. נוכל גם לארגן גרר במידת הצורך, או להציע טרייד אין אם אתה מעוניין לרכוש רכב אחר מאיתנו. לכן, אם אתם מחפשים להיפטר מרכב ישן במזומן, אל תחפשו רחוק יותר מרכישת רכבים לפירוק מכל הסוגים תמורת מזומן. אנו מספקים את השירות הטוב ביותר האפשרי ומציעים לכם מחיר תחרותי לרכב שלכם. צור איתנו קשר עוד היום כדי להתחיל.

היתרונות של מכירה אלינו

ישנם יתרונות רבים למכור לנו את הרכב שלך במזומן, כשהגדולים ביותר הוא שאתה יכול להשיג את המזומן במהירות ובקלות. אנו גם מספקים תהליך ללא טרחה בו אינך צריך לדאוג לניירת או להתנהלות מול קונים. בנוסף, מכירה לנו יכולה לעזור להפחית את ההשפעה הסביבתית של מכוניות, שכן אנו משתמשים בחלקים במכוניות שלנו לשימוש חוזר, ומפחיתה את הצורך בייצור חלקים חדשים. לבסוף, אתה יכול לסמוך עלינו שנספק לך מחיר הוגן לרכב שלך.

מה אנחנו לא קונים

למרות שאנו רוכשים את רוב הרכבים, ישנם כאלו שאנו לא רוכשים.

אלה כוללים: – כלי רכב שיש להם נזק משמעותי, כגון מכונית סה"כ. – כלי רכב שגילם מעל 10 שנים. – רכבים שאינם נוסעים. – כלי רכב שאינם רשומים בארה"ב עם זאת, אם יש לך רכב שנכלל באחת מהקטגוריות הללו, ייתכן שעדיין תוכל למכור אותו לנו. אולי נוכל להוריד אותו מידיך ולהשתמש בו בתהליך הפירוק שלנו. אם אתם מעוניינים למכור לנו את הרכב שלכם, אנא פנו אלינו לקבלת מידע נוסף. נשמח לתת לך הצעת מחיר ולעדכן אותך אם יש באפשרותנו לקנות את הרכב שלך. אנו מצפים לשמוע ממך!

צור קשר

אם אתם מעוניינים למכור לנו את הרכב שלכם, אנא פנו אלינו לקבלת מידע נוסף. נשמח לספק לך הצעת מחיר ולעדכן אותך אם יש באפשרותנו לרכוש את הרכב שלך. אנו מציעים מחירים תחרותיים והתהליך שלנו פשוט וללא טרחה. כדי להתחיל, אתה יכול להתקשר אלינו למספר (888) 555-1234 או למלא את הטופס המקוון שלנו. הצוות שלנו יכול לענות על כל שאלה שיש לך ולעזור לך להבין את התהליך שלנו. אנו מצפים לשמוע ממך!

אם יש לך מכונית ישנה שברצונך להיפטר ממנה, אנחנו ההימור הטוב ביותר שלך. אנו קונים רכבים מכל הסוגים במזומן והופכים את כל התהליך ללא טרחה. צור איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד!

מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

השאירו פרטים עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר למתן הצעת מחיר משתלמת ביותר

שירותים נוספים
שירותים נוספים
מידע שעשוי לעניין אותך גם
מידע שעשוי לעניין אותך גם
שאלות ותשובות נפוצות של גולשים על רכבים לפירוק
שאלות ותשובות נפוצות של גולשים על רכבים לפירוק

תהליך של פירוק רכב הוא למעשה השלב האחרון בחייו של הרכב. במסגרת שירות פירוק רכבים – מוסרים מהרכב כל חלקיו והברזל שנשאר מועבר לתהליך שנקרא גריטה (מהמילה גרוטאה).
לרוב, הברזל מותך ונמכר לחברות ו/או מפעלים הצורכים ברזל.

מכירת רכב לפירוק מומלץ לבצע בשני תרחישים מרכזיים:
1. הרכב היה מעורב בתאונת דרכים שהשביתה אותו ובעקבותיה הוא ירד מהכביש.

2. הרכב הזדקן / עשה את שלו – אין הצדקה להחזיק אותו מבחינה כלכלית והסיכוי למכור אותו לשוק הפרטי נמוכים עד אפסיים.

מטבע הדברים, הסכום הסופי משתנה על בסיס שנתון הרכב, מצב מכני, שלדה ופרמטרים רבים אחרים. בתהליך של מכירת רכבים אצלנו, לפירוק כל רכב נבדק בקפידה ומחירו מוערך בצורה הוגנת.

רכבים שמגיעים למצב של פירוק לרוב שווים הרבה פחות ממחיר המחירון שלהם וניתן לקבל עליהם במקרים מסוימים 10% מערך הרכב או כמה אלפי שקלים בודדים.
לרוב התשלום מבוצע במזומן.

תהליך של פירוק רכבים מבוצע לרוב במגרשי פירוק רכבים פרטיים. יש לא מעט כאלה אבל לצערנו, כמו בכל תחום – גם לא מעט שרלטנים. יש לבדוק טוב טוב את המגרש בטרם מחליטים להתקדם איתו.
היו לא מעט מקרים בהם נאמר לבעל הרכב כי הוא פורק וירד מהכביש אך בפועל הרכב המשיך לנוע בחופשיות.

באם החלטתם לפרק את הרכב, הפרוצדורה היא כזו:

1. יש לבטל את רשיון הרכב במשרד התחבורה. זה דורש נוכחות של בעל הרכב או מיופה כוח מטעמו.
2. יש להגיע למשרד הרישוי מצוידים עם רשיון הרכב, תעודת זהו וכן למלא טופס לביטול רישום הרכב.
3. חשוב לדעת – רכבים אשר מוטל עליהם עיקול, שעבוד או מגבלה כלשהי – לא ניתן לבטל את רשיונם.
4. מרגע ביטול רשיון הרכב אסור לנסוע איתו, למעט הגעה למגרש הפירוק.

משרד התחבורה, בשיתוף עם המשרד לאיכות הסביבה – יוצאים כל כמה זמן עם תוכנית שמטרתה לעודד בעלי רכבים לשלוח את רכבם לפירוק, ולקבל תמורה הוגנת עבור רכבם.
ישנם תנאים ספציפיים המשתנים לעת לעת על מנת לקבל כסף מהמדינה במסגרת תכנית זו.
מידע נוסף על כך ניתן למצאו כאן

אנו כמובן מודעים לנושא שיש רכבים מושבתים 🙂 במקרים כאלה אנו מספקים שירותי גרירה לרכב על חשבוננו עד למגרש הפירוק.

בשמחה, ניתן ליצור עימנו קשר דרך הטלפון או דרך הטופס שבאתר. נשתמע!

קישורים חיצוניים למידע ולהורדת טפסים ממשרד התחבורה
קישורים חיצוניים למידע ולהורדת טפסים ממשרד התחבורה
פירוק רכבים לפי אזורי שירות
פירוק רכבים - אזורים ודגמי רכב
לקוחות ממליצים עלינו
למה כדאי לכם לעבוד איתנו?
למה כדאי לכם לעבוד איתנו?

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן