תוך 30 דקות אצלך עם כסף מזומן! מבצע גרירה חינם עלינו!

תוך 30 דקות אצלך עם כסף מזומן! מבצע גרירה חינם עלינו!

כמה טיפים עיקריים בנושא של קונה רכבים לפירוק מכל הסוגים במזומן

כמה טיפים עיקריים בנושא של קונה רכבים לפירוק מכל הסוגים במזומן

תוכן עניינים
קונה רכבים לפירוק נסיעה

השאירו פרטים עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר למתן הצעת מחיר משתלמת ביותר

המאמר נכתב ע"י החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

קונה רכבים לפירוק ונסיעה

מחפשים להיפטר מרכב משומש במהירות ובמזומן? אל תחפש עוד! אנו קונים רכבים מכל הסוגים, הצורות והגדלים לפירוק. צוות המומחים שלנו זמין לענות על כל שאלה ויכול לספק לכם מחיר הוגן עבור הרכב שלכם. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד!

מה אנחנו קונים

אנו קונים את כל סוגי הרכבים לפירוק. בין אם יש לך מכונית ישנה, משאית או רכב שטח, אנחנו נוריד אותו מידיך ונשלם לך על כך במזומן. אנו מקבלים גם רכבים שעברו תאונות, לא עובדים או חסרים חלקים.

מה אנחנו עושים: לאחר שרכשנו את הרכב שלכם, אנחנו מפרקים אותו ומסירים את החלקים שיימכרו. יש לנו גם מבחר גדול של חלקים משומשים לרכישה. לצוות שלנו יש את הידע והניסיון לבצע את העבודה בצורה מהירה ונכונה.

למה לבחור בנו: אנו מחויבים לספק ללקוחותינו את השירות האיכותי ביותר. אנחנו מהירים ואמינים, והמחירים שלנו תמיד הוגנים. הצוות שלנו כאן כדי לענות על כל שאלה שיש לך ולספק לך את החוויה הטובה ביותר האפשרית. יתר על כן, אנו תמיד מבטיחים שכלי הרכב שאנו רוכשים ממוחזרים באחריות ועושים בהם שימוש חוזר. אם אתם מחפשים להיפטר מרכב משומש במהירות ובמזומן, פנו אלינו עוד היום! אנו מצפים לשמוע ממך.

מדוע לבחור בנו

אנו מתחייבים להעניק ללקוחותינו את רמת השירות והסיפוק הגבוהים ביותר. אנו שואפים להבטיח שכל רכב שאנו רוכשים יהיה ממוחזר באחריות ושימוש חוזר. יש לנו צוות מומחים עם ידע וניסיון לבצע את העבודה בצורה מהירה ונכונה. בנוסף, אנו מציעים מחירים תחרותיים ותמיד נדאג שתקבלו את העסקה הטובה ביותר. אנו גאים בעבודה שלנו ושואפים לוודא שאתה מרוצה מכל התהליך. אנחנו תמיד כאן כדי לענות על כל שאלה שיש לך ולספק לך את החוויה הטובה ביותר האפשרית. אז, אם אתם מחפשים להיפטר מהרכב המשומש שלכם במהירות ובמזומן, פנו אלינו עוד היום! אנו מצפים לשמוע ממך.

איך זה עובד

במתקן שלנו יש ציוד פירוק מיוחד המאפשר לנו לפרק במהירות ובבטחה רכבים מכל הסוגים. הטכנאים המיומנים והמנוסים שלנו יעריכו את מצב הרכב, יזהו חלקים פוטנציאליים שניתן לעשות בהם שימוש חוזר וחומרים למחזור שניתן למכור, ולאחר מכן נתחיל בתהליך הפירוק. לאחר פירוק מלא של הרכב, נספק לכם דו"ח מפורט המפרט את החלקים שהוצאו ומחזורו. כמו כן, נספק לך צ'ק על סך הסכום המגיע עבור הרכב. אנו דואגים שתקבל את התמורה הטובה ביותר עבור הרכב שלך ושהוא ממוחזר בצורה אחראית. אנו מקפידים לציית לכל החוקים והתקנות החלים במהלך תהליך הפירוק ולנקוט בכל אמצעי הזהירות הדרושים כדי להבטיח את בטיחות העובדים והלקוחות שלנו. אנו מתחייבים לספק את האיכות הגבוהה ביותר של שירות ושביעות רצון ללקוחותינו. צור איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על השירותים שלנו וכיצד נוכל לעזור לך להפיק את המרב מהרכב המשומש שלך.

היתרונות של הבחירה בנו

1. אנו מציעים תעריפים תחרותיים לפירוק רכבים מכל הסוגים. 2. אנו מספקים ללקוחותינו דו"ח מפורט המפרט את החלקים שהוסרו ומחזורו. 3. הטכנאים המיומנים והמנוסים שלנו יעריכו את מצב הרכב ויזהו חלקים פוטנציאליים שניתן לעשות בהם שימוש חוזר וחומרים למחזור שניתן למכור. 4. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו תהליך פירוק בטוח ויעיל, ונוקטים בכל אמצעי הזהירות הנדרשים על מנת להבטיח את שלומם של עובדינו ולקוחותינו. 5. אנו מקפידים לציית לכל החוקים והתקנות החלים במהלך תהליך הפירוק. 6. אנו מציעים תשלום מהיר עבור כלי הרכב שאנו מפרקים, ואתה יכול לצפות לקבל את התשלום שלך בזמן. במתקן שלנו אנו שואפים לספק ללקוחותינו את רמת השירות והשביעות הרצון הגבוהה ביותר. אם יש לך שאלות כלשהן או ברצונך ללמוד עוד על השירותים שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו עוד היום. נשמח לעזור לך להפיק את המרב מהרכב המשומש שלך.

שאלות נפוצות

ש: כמה אתה משלם על רכבים? ת: אנו מספקים תעריפים תחרותיים לפירוק רכבים מכל הסוגים, וסכום הכסף שתקבל תלוי במספר גורמים לרבות מצב הרכב והחלקים שניתן למחזר או לעשות בו שימוש חוזר.

ש: כמה מהר ישולם לי? ת: אנו מציעים תשלום מהיר עבור כלי הרכב שאנו מפרקים, ואתה יכול לצפות לקבל את התשלום שלך בזמן.

אם אתם מחפשים להיפטר מרכב משומש במהירות ובמזומן, אנחנו הצוות בשבילכם. צוות המומחים שלנו יכול לענות על כל שאלה שיש לך ויכול לספק לך מחיר הוגן עבור הרכב שלך. צור איתנו קשר עוד היום כדי להתחיל!

מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

השאירו פרטים עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר למתן הצעת מחיר משתלמת ביותר

שירותים נוספים
שירותים נוספים
מידע שעשוי לעניין אותך גם
מידע שעשוי לעניין אותך גם
שאלות ותשובות נפוצות של גולשים על רכבים לפירוק
שאלות ותשובות נפוצות של גולשים על רכבים לפירוק

תהליך של פירוק רכב הוא למעשה השלב האחרון בחייו של הרכב. במסגרת שירות פירוק רכבים – מוסרים מהרכב כל חלקיו והברזל שנשאר מועבר לתהליך שנקרא גריטה (מהמילה גרוטאה).
לרוב, הברזל מותך ונמכר לחברות ו/או מפעלים הצורכים ברזל.

מכירת רכב לפירוק מומלץ לבצע בשני תרחישים מרכזיים:
1. הרכב היה מעורב בתאונת דרכים שהשביתה אותו ובעקבותיה הוא ירד מהכביש.

2. הרכב הזדקן / עשה את שלו – אין הצדקה להחזיק אותו מבחינה כלכלית והסיכוי למכור אותו לשוק הפרטי נמוכים עד אפסיים.

מטבע הדברים, הסכום הסופי משתנה על בסיס שנתון הרכב, מצב מכני, שלדה ופרמטרים רבים אחרים. בתהליך של מכירת רכבים אצלנו, לפירוק כל רכב נבדק בקפידה ומחירו מוערך בצורה הוגנת.

רכבים שמגיעים למצב של פירוק לרוב שווים הרבה פחות ממחיר המחירון שלהם וניתן לקבל עליהם במקרים מסוימים 10% מערך הרכב או כמה אלפי שקלים בודדים.
לרוב התשלום מבוצע במזומן.

תהליך של פירוק רכבים מבוצע לרוב במגרשי פירוק רכבים פרטיים. יש לא מעט כאלה אבל לצערנו, כמו בכל תחום – גם לא מעט שרלטנים. יש לבדוק טוב טוב את המגרש בטרם מחליטים להתקדם איתו.
היו לא מעט מקרים בהם נאמר לבעל הרכב כי הוא פורק וירד מהכביש אך בפועל הרכב המשיך לנוע בחופשיות.

באם החלטתם לפרק את הרכב, הפרוצדורה היא כזו:

1. יש לבטל את רשיון הרכב במשרד התחבורה. זה דורש נוכחות של בעל הרכב או מיופה כוח מטעמו.
2. יש להגיע למשרד הרישוי מצוידים עם רשיון הרכב, תעודת זהו וכן למלא טופס לביטול רישום הרכב.
3. חשוב לדעת – רכבים אשר מוטל עליהם עיקול, שעבוד או מגבלה כלשהי – לא ניתן לבטל את רשיונם.
4. מרגע ביטול רשיון הרכב אסור לנסוע איתו, למעט הגעה למגרש הפירוק.

משרד התחבורה, בשיתוף עם המשרד לאיכות הסביבה – יוצאים כל כמה זמן עם תוכנית שמטרתה לעודד בעלי רכבים לשלוח את רכבם לפירוק, ולקבל תמורה הוגנת עבור רכבם.
ישנם תנאים ספציפיים המשתנים לעת לעת על מנת לקבל כסף מהמדינה במסגרת תכנית זו.
מידע נוסף על כך ניתן למצאו כאן

אנו כמובן מודעים לנושא שיש רכבים מושבתים 🙂 במקרים כאלה אנו מספקים שירותי גרירה לרכב על חשבוננו עד למגרש הפירוק.

בשמחה, ניתן ליצור עימנו קשר דרך הטלפון או דרך הטופס שבאתר. נשתמע!

קישורים חיצוניים למידע ולהורדת טפסים ממשרד התחבורה
קישורים חיצוניים למידע ולהורדת טפסים ממשרד התחבורה
פירוק רכבים לפי אזורי שירות
פירוק רכבים - אזורים ודגמי רכב
לקוחות ממליצים עלינו
למה כדאי לכם לעבוד איתנו?
למה כדאי לכם לעבוד איתנו?

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן