תוך 30 דקות אצלך עם כסף מזומן! מבצע גרירה חינם עלינו!

תוך 30 דקות אצלך עם כסף מזומן! מבצע גרירה חינם עלינו!

הטיפים החשובים ביותר בנושא של מעוניין למכור רכב לפירוק

הטיפים החשובים ביותר בנושא של מעוניין למכור רכב לפירוק

תוכן עניינים
קונה רכבים לפירוק נסיעה

השאירו פרטים עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר למתן הצעת מחיר משתלמת ביותר

המאמר נכתב ע"י החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה יד שניה מכל הסוגים

קונה רכבים לפירוק ונסיעה

אם אתם מעוניינים למכור רכב לפירוק, הגעתם למקום הנכון. פוסט זה בבלוג ידון בתהליך מכירת רכב לפירוק ובשלבים הכרוכים בכך. זה גם יספק טיפים כיצד למקסם את ערך המכונית שלך ולהפוך את התהליך לחלק ככל האפשר. בנוסף, פוסט זה יספק סקירה כללית של סוגי הפירוק השונים, מה הרוכשים מחפשים ברכב, והיתרונות של מכירת רכב לפירוק.

תהליך מכירת רכב לפירוק

1.

קבע את שווי המכונית שלך: לפני שתוכל למכור את רכבך לפירוק, תצטרך לקבוע את ערכו. ניתן לעשות זאת על ידי חקירת הערך בספרים של המכונית, השוואת מחירים עם רכבים דומים, והתחשבות בכל תכונות או שינויים ייחודיים שעשויים להעלות את ערכה.

2. בחר את המפרק המתאים: יש מגוון רחב של מפרקים זמינים, כולל מגרשי גרוטאות, מגרשי חילוץ רכבים ומחזרי חלקי רכב. חשוב לבחור את המפרק המתאים לרכב שלך על סמך הניסיון שלו והשירותים שהם מציעים.

3. הכנת הרכב למכירה: לאחר שבחרתם בפירוק, תצטרכו להכין את הרכב למכירה. זה עשוי לכלול הסרת חפצים אישיים כלשהם, ניקוז הנוזלים וניתוק הסוללה.

4. משא ומתן על מחיר: לאחר שהמכונית מוכנה למכירה, הגיע הזמן להתמקח על מחיר. הקפד לחקור את שווי השוק של המכונית, כמו גם את כל התכונות או השינויים הייחודיים שעשויים להעלות את ערכה.

5. חתמו על הניירת: לאחר שסוכם מחיר, המפרק יספק את הניירת הדרושה לחתימה. זה צריך לכלול כותרת ושטר מכר המגנים על שני הצדדים בעסקה. על ידי ביצוע שלבים אלו תוכלו למקסם את ערך הרכב שלכם ולהפוך את תהליך מכירת רכב לפירוק לחלק ככל האפשר. בנוסף, על ידי בחירת המפרק המתאים, תוכלו להפיק את המקסימום ממכוניתכם ולהבטיח כי הוא ממוחזר כראוי. עם הכנה ומחקר נכונים, תוכל לקבל חוויה רווחית וללא טרחה במכירת רכבך לפירוק.

סוגי מפרקים

בכל הנוגע למכירת רכב לפירוק, יש מגוון רחב של מפרקים לבחירה. אלה כוללים מגרשי גרוטאות, מגרשי חילוץ רכבים ומחזרי חלקי רכב. חשוב לחקור את המפרקים השונים ולבחור את המתאים ביותר לרכב שלכם. מגרשי גרוטאות רוכשים בדרך כלל מכוניות שאינן פועלות עוד. הם יפשטו את הרכב וימחרו את החלקים, המתכות וחומרים אחרים. מגרשי חילוץ רכבים מתמחים בחילוץ חלקים משומשים ממכוניות שאינן פועלות עוד. הם רוכשים רכבים בכמויות ומוכרים את החלקים למכונאים וחובבי רכב. ממחזרי חלפים לרכב מציעים פתרון חסכוני למי שזקוק לחלקי רכב משומשים או מחודשים. הם רוכשים מכוניות בתפזורת ומוכרים מחדש את החלקים למכונאים ולחובבי רכב. לא משנה באיזה מפרק תבחרו, חשוב לוודא שהרכב ממוחזר כראוי. זה יבטיח שניתן לעשות שימוש חוזר בחומרים והמשאבים המשמשים ליצירת המכונית לא יתבזבזו. בנוסף, מיחזור נכון יכול לעזור להפחית את הזיהום ולמזער את הנזק הסביבתי.

מה קונים מחפשים במכונית

בכל הנוגע למכירת רכב לפירוק, הרוכשים מחפשים חלקים במצב טוב. אם מכונית פגומה מכדי לשמש אותה כולה, ייתכן שיהיה קשה למצוא קונה. ככל שהמכונית תהיה שלמה יותר, כך גדל הסיכוי שקונה יתעניין. אם המכונית פעילה, הקונים עשויים להתעניין במנוע, תיבת הילוכים וחלקים אחרים. אם המכונית עברה תאונה, ייתכן שהמסגרת עדיין ניתנת להצלה. חשוב לספק לקונים מידע רב ככל האפשר על המכונית, לרבות יצרן, דגם, שנה וקילומטראז'. לבסוף, חשוב להיות כנים לגבי מצב המכונית. הקונים יעריכו את הכנות שלך וזה יעזור להם לקבל החלטה מושכלת. בנוסף, ייתכן שתוכל לקבל מחיר טוב יותר עבור המכונית אם היא במצב טוב מהצפוי.

מקסום את הערך של המכונית שלך

כאשר מוכרים רכב לפירוק, חשוב לנקוט בכמה צעדים כדי למקסם את ערכו. זה כולל ניקוי המכונית, תיקון כל בעיה קלה וצילום תמונות מפורטות של המכונית. סביר יותר לקונים להתעניין אם המכונית תיראה במיטבה. כמו כן, חשוב לחקור את שווי השוק הנוכחי של המכונית לפני קביעת מחיר. זה יעזור לך לקבוע מחיר הוגן גם לך וגם לקונה. אתה יכול גם לנסות לנהל משא ומתן עם הקונה אם אתה מרגיש שההצעה נמוכה מדי. לבסוף, חשוב לוודא שכל המסמכים המשפטיים תקינים. זה כולל את הכותרת, הרישום וכל ניירת אחרת הדרושה להעברת בעלות. זה יעזור להבטיח עסקה חלקה לשני הצדדים.

יתרונות מכירת רכב לפירוק

למכירת רכב לפירוק יתרונות רבים. ראשית, זה עוזר להרחיק חומרים מסוכנים ממזבלות, וזה טוב יותר לסביבה. שנית, זו גם יכולה להיות דרך מצוינת להרוויח קצת כסף נוסף. ניתן למכור את החלקים ממכונית מפורקת ברווח, וחלק מהקונים אף מוכנים לשלם יותר עבור רכב במצב טוב. לבסוף, זו דרך מצוינת לעזור למישהו במצוקה. אנשים רבים שקונים רכבים לפירוק זקוקים לחלקים ומוכנים לשלם מחיר הוגן. על ידי מכירת המכונית שלך להם, אתה יכול לעזור להם ולהרוויח קצת כסף.

מכירת רכב לפירוק היא דרך מצוינת להפיק את מירב התמורה ממכונית ישנה. חשוב להבין את התהליך ואת סוגי הפירוק השונים הקיימים, כמו גם להבין מה הרוכשים מחפשים ברכב. על ידי ביצוע שלבים אלה, תוכל למקסם את ערך המכונית שלך ולהפוך את התהליך לחלק ככל האפשר.

מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב

השאירו פרטים עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר למתן הצעת מחיר משתלמת ביותר

שירותים נוספים
שירותים נוספים
מידע שעשוי לעניין אותך גם
מידע שעשוי לעניין אותך גם
שאלות ותשובות נפוצות של גולשים על רכבים לפירוק
שאלות ותשובות נפוצות של גולשים על רכבים לפירוק

תהליך של פירוק רכב הוא למעשה השלב האחרון בחייו של הרכב. במסגרת שירות פירוק רכבים – מוסרים מהרכב כל חלקיו והברזל שנשאר מועבר לתהליך שנקרא גריטה (מהמילה גרוטאה).
לרוב, הברזל מותך ונמכר לחברות ו/או מפעלים הצורכים ברזל.

מכירת רכב לפירוק מומלץ לבצע בשני תרחישים מרכזיים:
1. הרכב היה מעורב בתאונת דרכים שהשביתה אותו ובעקבותיה הוא ירד מהכביש.

2. הרכב הזדקן / עשה את שלו – אין הצדקה להחזיק אותו מבחינה כלכלית והסיכוי למכור אותו לשוק הפרטי נמוכים עד אפסיים.

מטבע הדברים, הסכום הסופי משתנה על בסיס שנתון הרכב, מצב מכני, שלדה ופרמטרים רבים אחרים. בתהליך של מכירת רכבים אצלנו, לפירוק כל רכב נבדק בקפידה ומחירו מוערך בצורה הוגנת.

רכבים שמגיעים למצב של פירוק לרוב שווים הרבה פחות ממחיר המחירון שלהם וניתן לקבל עליהם במקרים מסוימים 10% מערך הרכב או כמה אלפי שקלים בודדים.
לרוב התשלום מבוצע במזומן.

תהליך של פירוק רכבים מבוצע לרוב במגרשי פירוק רכבים פרטיים. יש לא מעט כאלה אבל לצערנו, כמו בכל תחום – גם לא מעט שרלטנים. יש לבדוק טוב טוב את המגרש בטרם מחליטים להתקדם איתו.
היו לא מעט מקרים בהם נאמר לבעל הרכב כי הוא פורק וירד מהכביש אך בפועל הרכב המשיך לנוע בחופשיות.

באם החלטתם לפרק את הרכב, הפרוצדורה היא כזו:

1. יש לבטל את רשיון הרכב במשרד התחבורה. זה דורש נוכחות של בעל הרכב או מיופה כוח מטעמו.
2. יש להגיע למשרד הרישוי מצוידים עם רשיון הרכב, תעודת זהו וכן למלא טופס לביטול רישום הרכב.
3. חשוב לדעת – רכבים אשר מוטל עליהם עיקול, שעבוד או מגבלה כלשהי – לא ניתן לבטל את רשיונם.
4. מרגע ביטול רשיון הרכב אסור לנסוע איתו, למעט הגעה למגרש הפירוק.

משרד התחבורה, בשיתוף עם המשרד לאיכות הסביבה – יוצאים כל כמה זמן עם תוכנית שמטרתה לעודד בעלי רכבים לשלוח את רכבם לפירוק, ולקבל תמורה הוגנת עבור רכבם.
ישנם תנאים ספציפיים המשתנים לעת לעת על מנת לקבל כסף מהמדינה במסגרת תכנית זו.
מידע נוסף על כך ניתן למצאו כאן

אנו כמובן מודעים לנושא שיש רכבים מושבתים 🙂 במקרים כאלה אנו מספקים שירותי גרירה לרכב על חשבוננו עד למגרש הפירוק.

בשמחה, ניתן ליצור עימנו קשר דרך הטלפון או דרך הטופס שבאתר. נשתמע!

קישורים חיצוניים למידע ולהורדת טפסים ממשרד התחבורה
קישורים חיצוניים למידע ולהורדת טפסים ממשרד התחבורה
פירוק רכבים לפי אזורי שירות
פירוק רכבים - אזורים ודגמי רכב
לקוחות ממליצים עלינו
למה כדאי לכם לעבוד איתנו?
למה כדאי לכם לעבוד איתנו?

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן